Vormselcatechese

“In vuur en vlam” © Anne Westerduin (Uitgeverij Halewijn)

STARTERSAVOND VORMSELCATECHESE
Catechese Merelbeke centrum/Flora

Kandidaat vormelingen van Merelbeke Centrum, Kwenenbos en Flora worden samen met hun ouder(s) of geloofsbegeleider vriendelijk uitgenodigd tot een boeiende startavond op vrijdag 14 oktober om 19.30 u. in de St.-Pietersbandenkerk van Merelbeke Centrum.
Na een duiding rond de rijke betekenis en symboliek van het vormsel, overlopen we samen het programma en alle nodige info van/bij het vormsel. Daarna volgt er een zeer fijne en interactieve vormseltocht. Aan de hand van een tochtboekje gaan ouders en kinderen samen op tocht doorheen de kerk, en houden ze halt bij zeven belangrijke ankerpunten in het leven. (Gelieve hiervoor wel een balpen mee te brengen.)
De avond eindigt om 21.00 u.

Het vormsel zal doorgaan op zaterdag 29 april 2023 in de St.-Pietersbandenkerk van Merelbeke Centrum. Inschrijven kan men digitaal op de website van de parochie (Moeder Teresaparochie in Merelbeke en Oosterzele): klikken op ‘wij vieren’ en vervolgens op ‘vormsel’. Daar vinden jullie een inschrijvingsformulier. Bij het invullen ervan wel duidelijk ‘kerkplek Merelbeke’ aanstippen.

Blij om samen met jullie op weg naar het vormsel te mogen gaan.
Alvast heel hartelijk welkom,

de catechisten