Oostakker

De grot van Oostakker Lourdes©Marleen

Parochiale bedevaart naar Oostakker Lourdes!
We nodigen iedereen uit voor de jaarlijkse parochiale bedevaart naar Oostakker Lourdes op zaterdag 20 mei. De viering in de basiliek is om 17u.
De sportievelingen kunnen fietsen naar Oostakker, dit jaar staat OKRA Merelbeke in voor de organisatie. De fietsers vertrekken om 15u aan de sporthal in Merelbeke voor een rit van ongeveer 15 km. Alle deelnemers zijn verzekerd, en iedereen is welkom (ook niet-leden van OKRA).
Natuurlijk kan u ook met de wagen naar Oostakker komen. Hou rekening met de wegenwerken aan R4 in Oostakker: de afrit is afgesloten. U rijdt best de R4 verder tot aan silo’s en volgt richting Gent (Weba) en neemt de eerste afrit (Sint Amandsberg - Oostakker).
Is er nog plaats in uw wagen? Nodig gerust een buur of kennis uit om mee te rijden.
Er zal die dag uitzonderlijk geen avondviering in Bottelare zijn.

De parochieploeg