Agnes De Smet

Agnes (staat in het midden, met de thermoskan in de hand.) en enkele medewerkers van Kerkzorg

KERKZORG SINT-PIETERSBANDEN

Dank aan Agnes De Smet

Vanuit de ploeg van kerkzorg Sint-Pietersbandenkerk, bidden wij dankend voor onze dierbare Agnes. Meer dan 30 jaar lang stond zij elke maand paraat om de kerk te poetsen en te onderhouden. Zelfs toen ze ziek werd, probeerde ze nog in het mate van het mogelijke mee te werken en de groep te ondersteunen.
Wij danken God voor haar trouwe belangeloze inzet en haar warme en oprechte vriendschap en genegenheid.
Moge het voorbeeld van Agnes ons inspireren om, net zoals zij, ons eenvoudig, positief en trouw in te zetten, warme genegenheid uit te stralen en zo mee te bouwen aan een mooie hartelijke kerk.
Agnes (° 27/12/1935) was de weduwe van Julien De Baere en stierf op 18 januari 2024. Ze had haar begrafenisviering in haar geliefde Sint-Pietersbandenkerk te Merelbeke op zaterdag 27 januari 2024.

Rust nu in de vrede van de Heer, Agnes

Ploeg kerkzorg