kerkzorg

Godelieve (dame in het groen) en enkele medewerkers van Kerkzorg

KERKZORG
Dank aan Godelieve Garré

Vanuit de ploeg van kerkzorg St.-Pietersbandenkerk bidden wij dankend voor Godelieve.
30 jaar lang stond zij elke maand paraat om de kerk te poetsen en te onderhouden.
Wij danken God voor haar trouwe belangeloze inzet; en haar warme en oprechte vriendschap en genegenheid.
Moge het voorbeeld van Godelieve ons inspireren om – net zoals zij – ons eenvoudig, positief en trouw in te zetten, warme genegenheid uit te stralen, en zo mee te bouwen aan een mooie hartelijke kerk.
Wij bidden ook voor al de andere medewerkers van kerkzorg waarvan we tijdens de lockdown afscheid namen: Marcel Verzelen, Julien De Baere.
Hen, en ook alle anderen – reeds vroeger overleden of gestopt wegens leeftijd of ziekte - zijn we enorm dankbaar voor hun grote onopvallende en heel trouwe inzet voor onze kerk.

Ploeg kerkzorg