solidariteit

kerstwedstrijd

Onze kerstwedstrijd©Tom

BALEGEM:
Dank voor de solidariteit en zalig nieuwjaar!

Heel veel dank aan iedereen die solidair was in de adventsperiode met Welzijnszorg en Lichtpunt.
We mochten 163,75 overschrijven voor Welzijnszorg en het ingezamelde voedsel zal door Régine en Paul goed bezorgd worden via Lichtpunt in Zottegem aan mensen die het kunnen gebruiken.
Heel veel dank!
Dank ook aan het gezin van één van onze vormelingen die voor een mooi kerstbloemstuk zorgde voor de kerstviering!
Voor alle medewerkers, parochianen en ieder van u een zalige kersttijd en een gelukkig en gezond 2022 met Gods zegen van het Kerstekind!

Tom

.

Winnaar kerstwedstrijd!

Heel veel dank aan alle kinderen die meededen met de kerstwedstrijd in onze kerk en een bezoekje brachten aan het kind in de kribbe in de kerststal!
Iedereen ontving een lekker geschenkje.
Als winnaar werd Mathis Schepens (Kattenberg) uitgeloot. Hij ontving van de Driekoningen een driekoningentaart voor het hele gezin.
Proficiat en tot Kerstmis volgend jaar!!

Tom