Aanpassingen vieringen in onze parochie
Naar aanleiding van het overlijden van pastoor Adrien hebben de deken, diakens, collega-priesters en de parochieploeg samengezeten en gekeken hoe, in afwachting van een beslissing vanuit het bisdom over de aanstelling van een nieuwe pastoor voor onze parochie, de vieringen kunnen verdergezet worden.

De eucharistievieringen in het weekend gaan steeds door op de 3 kerkplekken (Bottelare op zaterdag 17 u., Oosterzele op zondag 9.30 u., Merelbeke Centrum op zondag 11 u.), er zal steeds een priester voorgaan.

De wekelijkse eucharistievieringen worden een gebedsviering:
- de Sint-Anna vieringen in Bottelare op dinsdag om 9 uur.
- de wekelijkse viering in rustoord Berkenhof (Merelbeke) op donderdag 10.30 u.

De maandelijkse viering op eerste maandag in Merelbeke Centrum (voor de zieken op de parochie) vervalt. Deze intentie verschuift naar een weekendviering.
De maandelijkse vieringen in Merelbeke-Flora (eerste vrijdag) en Melsen (derde maandag) worden gebedsdiensten.

De doopvieringen, huwelijken en uitvaarten worden overgenomen door de diakens in onze parochie. Contacteer het parochiesecretariaat of de diaken voor verdere afspraken. De geplande doopvieringen (en de voorbereidingsmomenten) in januari gaan door op de voorziene data.

De biechtvieringen in Merelbeke Centrum vervallen. Biechten kan nog steeds, u kan hiervoor vicaris De Jonge contacteren voor of na een weekendviering.
De wekelijkse aanbidding op vrijdagavond in Merelbeke Centrum gaat komende maanden niet door.

Alle andere vieringen en bezinningsmomenten op onze parochie blijven doorgaan.